FAQ categorie: MijnRevalidatieFriesland kinderen & jongeren
Kan ik mijn eigen dossier inzien?
Ja, u kunt op verschillende manieren inzage krijgen in uw eigen dossier. U kunt dit via MijnRevalidatieFriesland bekijken of door een kopie op te vragen. Via MijnRevalidatieFriesland kunt u een gedeelte van uw medische gegevens inzien (zoals correspondentie, behandeldoelen en… Lees verder
Hoe kan ik zien in welk dossier ik kijk, dat van mijzelf of dat van mijn kind?
Rechtsboven in het scherm ziet u wie is ingelogd. Aan de linkerkant van het scherm, onder het logo Revalidatie Friesland ziet u naar welk dossier u kijkt.
Hoe kan ik zien dat ik gemachtigd ben?
Als u bent ingelogd op MijnRevalidatieFriesland met uw eigen DigiD kunt u onder ‘Uw machtigingen’ zien voor wie u bent gemachtigd. Dit item staat rechtsonder op de pagina. Of u gaat via tabblad ‘Mijn gegevens’ naar ‘Mijn machtigingen’. Ook hier… Lees verder
Hoe log ik in op het dossier van mijn kind met een machtiging?
Na het activeren van de machtiging logt u in op MijnRevalidatieFriesland met uw eigen DigiD. Rechtsonder kunt u onder ‘Uw machtigingen’ het dossier van uw kind selecteren. Of kies voor ‘Mijn gegevens’ in de bovenste menubalk. Kies vervolgens voor ‘Mijn… Lees verder
Hoe zit het met de privacy van gegevens?
Wat wordt ingevuld op MijnRevalidatieFriesland komt in het dossier en is zichtbaar voor het behandelteam. Denk hierbij aan de vragenlijsten, de e-consulten en de aantekeningen.
Kan ik in MijnRevalidatieFriesland alle informatie uit het medisch dossier inzien?
In Mijn dossier kunt u gedeeltes van het medische gegevens bekijken (correspondentie, behandeldoelen, behandelverslagen en revalidatieplan). Mijn dossier geeft geen volledige inzage in het medisch dossier. Maar u hebt hier wel recht op. Wilt u het medisch dossier lezen? Dan… Lees verder
Kan ik vanuit huis een vraag stellen aan de revalidatiearts en behandelaars via e-consult?
Via e-consult kunt u direct een vraag stellen aan de revalidatiearts, zonder dat u daarvoor hoeft te bellen of naar Revalidatie Friesland te komen. U kunt via het e-consult geen vragen stellen aan de behandelaars. Het e-consult is ook niet… Lees verder
Ik had een e-mail van MijnRevalidatieFriesland moeten krijgen, maar ik kan deze nergens vinden.
Controleer of de instellingen voor notificaties in MijnRevalidatieFriesland juist zijn ingesteld. Het kan ook zijn dat e-mails van MijnRevalidatieFriesland in uw spam (ongewenste e-mail) terecht komen. Zijn de instellingen juist ingesteld en heeft u de berichten niet in uw spam… Lees verder
Ik heb een vraag over de gegevens in het dossier van mijn kind. Wat nu?
Met vragen over de behandeling kunt u bij de revalidatiearts of behandelaar terecht. Stuur een e-consult via MijnRevalidatieFriesland naar de revalidatiearts of neem telefonisch contact op met de locatie waar uw kind in behandeling is.